» معرفی میکروتیک LHG LTE kit

میکروتیک LHG LTE kit

میکروتیک LHG LTE kit | روتربرد LHG LTE kit

میکروتیک LHG LTE Kit  قابلیت دسترسی به اینترنت نسل 2G/3G/4G/LTE  , پورت اترنت 1 عدد , خروجی سیم کارت 1 عدد  . توان آنتن 17dBi با زاویه 25 درجه 

RBLHGR&R11e-LTE با نام تجاری LHG LTE kit یک نوع خاصی از دستگاه سری LHG کمپانی میکروتیک میباشد که شامل یک دستگاه بیسیم با استاندارد 802.11 نمیباشد , در عوض این دستگاه ساخته شده است برای کار در شبکه با تکنولوژی LTE ( تحول طولانی مدت ) در مودم های رده 4 برای سرعت های تا 150 مگابیت در ثانیه از برج رادیویی به دستگاه که به اصطلاح Dowlink نام دارد و سرعت 50 مگابیت در ثانیه از دستگاه به برج رادیویی که به اصطلاح uplink نام دارد . 

LHG LTE Kit از لحاظ کارائی مشابه دستگاه  LHG 4G Kit میباشد . با این تفاوت که این دستگاه قابلیت بهره گیری از اینترنت نسل 2G/3G/4G/LTE را برای شما فراهم کرده است . در صورتی که در مدل LHG 4G Kit صرفا قابلیت دسترسی به اینترنت نسل 4G/LTE مقدور است .

LHG LTE Kit یک دستگاه تمام عیار برای مکان های دور که حتی  در پوشش تلفن همراه نیستند میباشد , با توجه به تراشه LTE و قدرت آنتن بالا 17 دسی بلی ,  این دستگاه این امکان را فراهم میکند برای اتصال به شبکه LTE در حالی که نمیتوانید با استفاده از تلفن همراه به تنهایی به آن متصل شوید . همچنین دسترسی به اینترنت  نسل 2G/3G/4G نیز به راحتی ممکن است . شما با استفاده از زبانه ی سیم کارتی که در این دستگاه تعبیه شده است میتوانید سیم کارت با قابلیت 2G/3G/4G/LTE  را به این دستگاه متصل نمائید و امواج را در محیط بیرونی جستجو نمائید و سپس با اتصال به برج رادیویی (دکل های اپراتور های ارائه دهنده اینترنت) آن را از طریق پورت اترنت این دستگاه به شبکه ی داخلی خود بیاورید .

از دیگر خصوصیات برجسته در این مدل میتوان به سازگاری با تمامی سیم کارت های اپراتور های کشور , توان آنتن 17dbi با زاویه پوشش 25 درجه ائی , پردازنده 1 هسته ائی مدل QCA9531 با معماری MIPSBE با سرعت پردازنده 650مگاهرتز برای هر هسته و مقدار ذخیره 64 مگابایت میباشد  .




فرم ارسال نظر